
این روزا بد نیست ... تنها شدم یه جورایی ولی یه دوست خوب پیدا کردم ... گاهی به نانی زنگ میزنم گاهی به شازده ام ... میخواستم یه چند روزی برم شیراز ولی پسرم گفت شاید برای روزای تعطیلی آینده بیاد ... بهتر ... تو فکرم برم کیش ... اگه بشه ... انشاا......
ادامه مطلب
دارم میرم مسافرت ... اونم تنهایی ..... یهووووو با یه تور ... اولین باره این مدلی دارم میرم ... نمیدونم چجوریه ... آرزو میکنم خوب باشه و خوش بگذره ... بوووس ... شب همگی خوش...
ادامه مطلب